Kvalitetsystem

KANtechAS leverer riktige tjenester til rett tid som tilfredsstiller kundens krav, behov og forventninger.


Service, kvalitet og kvalitetsforbedring er en sentral del i videreutvikling av bedriften. Gjennom utvikling av kvalitetssystemet er alle medarbeidere bevisstgjort kvalitetstanken og de krav som ligger til grunn i den daglige driften av KANtechAS. Våre medarbeideres faglige dyktighet sikres gjennom etterutdanning, informasjon og engasjement.


Kvalitetsmål:

  • Sikre faglig kvalitet
  • Sikre oppfyllelse av lover og forskrifter
  • Ivareta fokus på kundens behov og forventninger (kvalitetsnivå).
    - Antall reklamasjoner / klager = 0
    - Oppfyllelse av leveringstid = 100 %
  • Gi oversikt over firmaets tjenester og referanser/erfaringer
  • Gi mulighet for avviksregistrering og håndtering
  • Trivsel blant alle medarbeidere
    - Sykefravær < 2 %
  • Fakturering utføres senest 5 dager etter månedsslutt